بسمه تعالی

وظایف کمیته اجرائی و پشتیبانی یازدهمین همایش ملی و دومین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی  پاییز 1396


- کمیته اجرایی و پشتیبانی :

-         تعیین محل برگزاری همایش و بازدید، بررسی و تأمین امکانات مورد نیاز

-         پیگیری جهت تامین اعتبارات مورد نیار همایش

-         دعوت از مدعوین همایش

-         اقدامات لازم جهت انجام کلیه امور چاپ، انتشار و توزیع مواد تبلیغی و اطلاع رسانی همایش

-         ارتباط و تعامل مستمر با کمیته های مختلف همایش و انجام پشتیبانی های لازم

-         پرداخت هزینه ها بر اساس اسناد ارائه شده  

-         پیگیری و انجام امور مرتبط با اسکان، ایاب و ذهاب، پذیرایی و غذای مدعوین

-         تهیه و خرید اقلام مورد نیاز مانند جوایز، هدایا، لوح های تقدیر، تندیس و ...

-         برنامه ریزی جهت استقبال از شرکت کنندگان در همایش بویژه سخنرانان و مدعوین خاص و پیش بینی اتاق پذیرایی(vip )

-         انجام هماهنگی های لازم در خصوص محل برگزاری همایش (از لحاظ فنی، صوتی، تصویری، آماده سازی صحنه، دکور و... )

-         تعیین و تنظیم محل پارک اتومبیل های شرکت کنندگان در همایش

-         نصب تابلوهای راهنما در مسیرهای منتهی به محل برگزاری همایش

 

خانه | بازگشت |
مهمان (portalguest)


Powered By Sigma ITID.